Urban Decay Vegan Palette Review

<<< For English, please scroll down >>>





Bu paletin renklerinden çok kabına hasta oldum. Zaten indirimdeki fiyatıyla gerçekten kaçırılmayacak bir fırsattı, hemen aldım. Şu an sitesine baktım kalmamış sanırım 15$ falandı. (sınırlı üretimmiş şimdi arkasını okuyunca farkettim). Palette 6 far var ve hepsi pigmentli. Zaten Urban Decay farlarının ününü duymayan kalmadı, hakikaten dedikleri kadar var. Renk seçimi de çok güzel, birbirleriyle çok iyi giden renkleri biraraya toplamışlar. Valla Naked Palette'i alacak param yok diyen gitsin bunu alsın, hem stil olarak çok benziyolarlar, hem de Half Baked, Smog ve Gunmetal iki palette de var.



Paletin üstündeki miniklerin resimleri beni benden aldı! Zebra,kelebek,tavşan,fare,kedi,köpek, kuş, kurt, ceylan, balık, salyangoz, kurbağa ilk bakışta sayabildiklerim. Çok çok şekerler ve paketin üstünde "We don't do animal testing, How could anyone?" "Hayvanlar üzerinde test yapmıyoruz, kim yapabilir ki?" şeklinde çok tatlı bir de mesaj vermiş Urban Decay. Paletin arkasında Peta'nın 30. kuruluş yıldönümü şerefine böyle bir palet yaptıklarını söyleyen bir yazı da var. Peta'nın ne olduğunu bilmeyenler buraya tıklasın.



 Bu müthiş renkler üst sıra soldan sağa: Minx, Urb, Gunmetal
                             alt sıra soldan sağa: Twice Baked, Smog, Half Baked
Çok güzel 6 farın yanında bir de el classico Zero 24/7 gözkalemi ve Sin Primer Potion (göz farı bazı) geliyor. Şimdi sin hakkında söyleyebileceklerim çok basit: sim seviyorsanız süper, sevmiyorsanız ASLA kullanmayın. Ben bunu ilk denediğimde okula gitmek üzereydim. Veee sürdükten hemen sonra pişman oldum. O nasıl bir sim , bütün yüzüm sim içinde kaldı, silicek vaktim de yoktu, konsere çıkmak üzere bir Shakira, bir Lady Gaga gibi dolaştım bütün gün. Ha ÇOK ÇOK mu kötüydü, bi allık faciası ya da rimel akması gibi FELAKET değildi ama gündüz gündüz sim içinde gezmek hoş değil bence...Keşke Sin koyucaklarına Original koysalarmış da rahat rahat kullansaymışız. Acaba sin yerine sim koyucaklardı da yanlışlık mı oldu diye korkunç bir espri yaparak yazıyı sonlandırıyorum.



Urban Dcay Vegan Palette is just another amazing UD Palette. On the back of the palette it says: "Celebrate cruelty-free beauty! This limited edition palette boasts our best selling vegan eyeshadows and more, in honour of PETA's 30th anniversary." And I think the same thing in French. I don't know French. Whatever, it also includes Zero 24/7 eye pencil and UD Primer Potion Sin. The pencil is as good as the eyeshadows, but I have some things to say about Sin. It is SO shimmery that it is really hard to wear it in daylight. The first time I tried it, I was about to go to school, and I didn't have time to correct it, so I had to walk around like Shakira or Lady Gaga, right before the concert. It wasn't a good experience for me, but if you LOVE shimmer, go for it. All the eyeshadows are 0.03 oz and primer potion is 0.13 oz, eyepencil is 0.03 oz. The colours on the top are from right to left: Minx Urb and Gunmetal,  the bottom from left to right are: Twice Baked, Smog and Half Baked. 

If you don't have the money for the Naked Palette, just buy this one. (actually, I just checked the website and I think it is out of stock, and it is limited edition- it was I think 15$ when I got it.) The style of the colours is really similar to that of Naked and there's already 3 dupes: Smog, Gunmetal and Half Baked. All the colours are highly pigmented as any other Urban Decay eyeshadows, and they go well with each other. So this palette would be JUST perfect if  they gave the Original Primer Potion instead of Sin.

Share:

0 yorum