Urban Decay Book of Shadows III Review



<<<For English, please scroll down>>>

Bu paletin artık modası geçti herkes yazdı çizdi ama ben ancak alma fırsatı buldum ve aldığıma da pişman olmadım. Urban Decay'in sitesinden sipariş verdim, çok güzel paketlenmiş şekilde geldi, tüm diğer siparişlerim gibi. Paketin üstünde Urban Decay loves New York yazıyor ve burdan da anlaşılabileceği üzere kapağı kaldırdığımızda karşımıza New York maketi çıkıyor.




 Evet maketin etrafında ışıklar var! Malum New York uyumadığı için her daim ışıl ışıl. Arkasında da büyükçe bir aynası var fakat kapağı açık tutmak oldukça zor o yüzden uygulama yaparken muhtemelen başka bir düzgün aynaya ihtiyaç duyacaksınız.



Paletin altındaki çekmeceyi açtığınızda paketi gerçekte neden aldığınızı hatırlıyorsunuz..



Gelelim renklere. 4 sırada 4er tane olmak üzere 16 göz farı var palette (muhteşem matematiğime hayran oldunuz biliyorum...). Renkler soldan sağa sırasıyla :  Perversion, Uzi, Loaded, Kush / Midnight Cowboy Rides Again, Last Call, Rockstar, Money / Haight, Maui Wowie, Smog Bordello/ Radium, Snatch, Suspect, Psychedelic Sister. Renklerin hepsi oldukça pigmentli fakat bazıları oldukça simli, mesela Maui Wowie, Midnight Cowboy Rides Again, Kush, Snatch... Bu yüzden gündüz kullanırken dikkatli olmak az uygulamak gerekiyor.
Benim bu paletteki favori renklerim : LOADED! Haight, Psychedelic Sister, Rockstar, Money, Bordello, Smog ve Last Call. Yazarken hemen hemen hepsi olduğunu farkettim e bu da paletin ne kadar güzel olduğunu gösteriyor.
 İçinden 2 24/7 glide on göz kalemi çıkıyor. Mor olan Ransom, Siyah olan Zero. Bir de meşhur Primer Potion Original var ki gerçekten çok çok güzel.

Şimdi bana sorarsanız bu paketin eleştirilcek bir yönü o üzerindeki maket. Yahu ne alaka bari paletten ayrılabilir yapsaydın da sağa sola giderken çıkarabilseydik ya da ayrıca isteyen makyaj masasına vs koysaydı. Bu ne yani makyaj çantasına sığmıyo hatta normal çantada bile saçma bence daha güzel daha yassı bir dizaynla taşınabilir bir palet olabilirmiş ama zaten amaç taşınamaz olması herhalde:D Yeni palette de telefon şarj aleti gibi bişey koymuşlar galiba? Allah aşkına NE ALAKA. Neyse vardır yapanların da alanların da bir bildikleri, ben 4 ü almayı hiç düşünmüyorum açıkçası.




Everybody wrote about this palette, and I finally got the chance to buy it. I don't regret it! The palette has a theme: New York. It also has lights inside the palette, because you know, New York never sleeps. Under the palette is a drawer, which reminds you again why you bought this palette. The lid has a mirror, but you'll probably need another mirror because it is hard to keep the lid open.

The colours are highly pigmented, easy to apply. You get 16 eye shadow colours Colours from left to right: Perversion, Uzi, Loaded, Kush / Midnight Cowboy Rides Again, Last Call, Rockstar, Money / Haight, Maui Wowie, Smog Bordello/ Radium, Snatch, Suspect, Psychedelic Sister.

Some of the colours are really shimmery, for example Maui Wowie, Midnight Cowboy Rides Again, Kush, Snatch, so you better be careful when you use them in daylight. My favourites in this palette are LOADED! Haight, Psychedelic Sister, Rockstar, Money, Bordello, Smog ve Last Call. I just figured I wrote almost all of them so that shows what a beautiful palette this is ! They also give you 2 24/7 glide on eye pencils. The purple one is in the colour Ransom and the black one is Zero. They also give their famous Primer Potion in Original, which is awesome.

One last note about the palette, why didn't they make the new york part removable? Because obviously you can't carry this around in your purse, let alone in your make up bag. I really think that it should have been optional, and these colours might have been portable with another design. Whatever, maybe this is the point. And their new one (Book of Shadoes 4) has a phone charger or something like that. Really? WTF? Who wants that? I really dont want to get that one, but obviously those who design the palette and who buy the palette know something that I dont know.

Share:

2 yorum

  1. Güle güle kullan canım :) Ben de geçenlerde aldım ama daha kullanmadım :) Şimdi de Naked2 çıkmış, alacak mısın? :)

    ReplyDelete
  2. Hayir tabiki! Bilmiyorum ilk anin sokundan mi ama bana cok gereksiz bir palet gibi geldi hep bende olan renkler oyle acayip bisey goremedim ben ? Anlam veremiyorum site coktu palet 2 saatte tukendi saka gibi insanlar :D Bu palet harika ama! gule gule kullanalim <3

    ReplyDelete