OPI Designer Series Exclusive 002

<<< For English, please scroll down >>>


 Bu hayatımda gördüğüm en en güzel ojelerden biri. Diğer yazdığım oje yazılarındaki ürünlerin bir kısmı da ona ait hazır birlikteyken onlar hakkında yaziyim sonra benimkilere geçerim diyorum :D Bu ojenin simli ışıltılı yapısı tamamen içinde. Normal simli ojeler gibi çıkarması işkence değil, ve ışıltısı inanılmaz. Çok farklı içinde her renk var ve pürüzsüz sürülüyor. BAYILDIM DİYORUM. Çok benzerini ben de aldım sonra bi ara da onu yazarım..

This polish by OPI belongs to my wonderful roommate, Katie, who has a giant OPI collection. Most of the nail products I've reviewed so far also belongs to her. While we're together, I use her polishes to take photos, review etc. and I will review mines later. 
The best thing with this polish is that it is kind of holographic, it has ALL the colours in it. It is shimmery, but it is still applied smoothly. You cannot feel the shimmers, so it is SUPER easy to take off. This is one of the most original colours I've ever EVER tried.

Share:

2 yorum

  1. One of the best colors I've used, in my opinion. Also one of the best from their designer series.

    ReplyDelete
  2. here's my wonderful roommate :D I totally agree

    ReplyDelete