Murad Clarifying Cleanser

<<< For English, please scroll down >>>

Ben hayatım boyunca akne nedir bilmemiş bir insandım... Ta ki üniversite 2. sınıfa kadar. Sonra bi acayip bişey oldu birden yüzüm çıldırdı korkunç kistiğümsi akneler çıkmaya başladı hertarafta kabus gibiydi. Azalmaları bile 1 sene sürdü. Çoooookk ilaç kullandım ama bundan şimdi bahsetmicem belki başka yazıda. Son (yaklaşık) 2 aydır Liz Earle serisini kullanıyorum - buraya tıklayarak yazısını okuyabilirsiniz-. Sabahları okula gitmeden önce Liz Earle temizleyicisini kullanmam gerçekten imkansız çünkü yazıda bahsettiğim gibi normal uygulanmıyor. Ben de sabahları Murad'ı kullanıyorum.  Murad'ın akne serisi uzun zamandır merak ettiğim bir seriydi hala daha diğer ürünlerini almadım ama muhtemelen en azından bu temizleyiciyi bitene kadar kullanacağım.
Şimdi gelelim kimler kullansın kimler kullanmasın. Ben cilt uzmanı değilim, fakat bildiğim kadarıyla akne kuru ciltlerde de oluşabiliyor. Eğer cildiniz kuruysa bunu ASLA kullanmayın çünkü çok çok çok çok kurutuyor. Gerçekten sonrasında nemlendirici sürmeden gülümsemek bile imkansız. Cildiniz çok çok çok yağlı ve akneli/akneye meyilli ise bu tam aradığınız şey olabilir mutlaka deneyin. Benimki gibi az yağlı/karmamsı bi cildiniz varsa ve akneden müzdaripseniz yine deneyin fakat hemen arkasından güzel bir nemlendirici kullanmanız gerektiğini unutmayın.


Yaklaşık 3 haftadır kullandığım bu temizleyiciyi çok sevdim ve gerçekten yüzümdeki farkı görebiliyorum. Bu fark büyük oranda Liz Earle ürünleri sayesinde ama Murad 'ın da hakkını yememek lazım bu kadar kuruttuğuna göre bişey yapıyodur mutlaka :D



I started to get my FIRST acne attack when I was in my sophomore year in college. It was horrible and it took a year for it to 'start' vanishing. I used many many medications and dermo-cosmetic stuff, nothing ever worked. I'm not gonna get into that, but I've been using Liz Earle products for almost 2 months now -you can read the related post here -. I can say that they're THE BEST products that I've ever used so far and they really work.  But in the mornings, it is really hard -actually impossible- for me to go wash my face with Liz Earle Cleanser because it requires a different application which takes more. So I use this Murad cleanser instead of Liz Earle in the mornings and I've been using it for apprx. 3 weeks now and I can say it works.

Now, who should use this product. First of all, I'm not a demotologist. So, whatever I say is only based on my own experience and ideas. If you have a really really oily and acne prone skin, please try this. If your skin is dry but still have acne, this is NOT for you. It makes your skin so dry that you can't even smile afterwards before using a moisturizer. If your skin is combination/oily like mine, you should give this a try. You might like it. But you need a moisturizer anyway.

Share:

0 yorum