Liz Earle Ürünleri -2! / Liz Earle Products! -2

<<<For English, please scroll down>>>

Liz Earle'den ikinci siparişim geldi! Çok çok çok güzel paketlenmiş yine, içinden yine güzel bi mektup ve ekstra yolladıkları nemledirici çıktı. 90$ ve üzeri alışveriş yapanlara bi de güzel hediye seti yolluyor yılbaşı hediyesi olarak. Ben nemlendirici ve temizleyiciyi stokladım, bir de yeni olarak temizleyici maske ve peeling jeli aldım. Yenileri henüz yorum yapıcak kadar denemedim ama nemlendirici ve temizleyici hakkındaki yorumlarımı bir önceki yazımda bulabilirsiniz.
 Şimdilik sadece nasıl göründüklerine bakın <3 


























Hediyeleri bu. İçindekiler : Lip balm hariç hepsini diğer yazıda yorumladım.






Here's a little Liz Earle unboxing! I ordered my second party Liz Earle Products and they're here now! It took like 4-5 days from UK to USA. I stocked the moisturizer and cleanser, and ordered two new items which are Liz Earle Deep Cleansing Mask and Liz Earle Gentle Face Exfoliator I haven't used the new products long enough to comment on, but you can read my comments on all the other products here. They also send a gift package (the photo with small products :D) for those spends more than 90$. All the products in that package except for the lipbalm are commented in my previous entry. 
They also sent an extra sample size moisturizer <3

Share:

0 yorum