China Glaze Peace on Earth

<<< For English, please scroll down >>>


Bu benim sürdüğüm ilk China Glaze oje ve kesinlikle bayıldım. Tek katla bile opak görünüm elde edilebilir fakat 2 kat en hayırlısı tabiki... Kuruması biraz zaman aldı ama bugün 4. günü çok çok az diplerde bozulma oldu o kadar (top coat kullanmadım). Rengi inanılmaz güzel metalik koyu yeşil, sarı-kahve kehribar gibi takılarla harika duruyor!
(Kedi de Cadılar Bayramı geçici dövmemdi <3 Çok seviyordum ama çıktı 3 gün sonra... )



This is my first China Glaze experience and I absolutely LOVE it. Wven with one coat is enough to get opaque nails, but 2 is the best. I didn't use top coat and it stayed on for 4 days with very very little tiny chips at the ends, which I find normal. The colour is amazing shiny metallic dark green. It took a while for it to dry but it is worth it. 

The black cat is the temporary Halloween tattoo. I loved it SO MUCH but it faded away :( 

Share:

2 yorum

  1. gerçekten çok hoş bi renk canım. güle güle kullan. bende resmen china glaze tutkusu başladı :) hergün sürmek itiyorum değişik değişik renklerini :)

    ReplyDelete
  2. çok teşekkür ederim! china glaze'in çok çok güzel renkleri var tutkunu olman çok normal:D özellikle metalik olanlar harikaaağğ..

    ReplyDelete