Blistex MedPlus

<<< For English please scroll down >>>

Renksiz dudak bakım ürünleri içinde şuan için benim kalbimin birincisi budur. Nane aromasıyla hafif bir yanma bi ferahlık EN Bİ ÇATLAK DUDAKLAR İÇİN BİLE birebir. Normal ruj ya da lipgloss vs. uygulamadan mutlaka altına bundan sürüyorum. Bir paketi bana 1 sene gitti nerdeyse serçe parmağımla sürüyorum :D Hala bitmedi tam ama bitmek üzere.Yaz kış rahatlıkla kullanılabilir. Fiyatı 9-10 liraylı yanlış hatırlamıyorsam geçen kış, ben Watsons'dan almıştım. Bitince yenisini KESİNLİKLE alıcam. Bu artık onsuz yaşayamayacağım bir ürün <3 Blistex'in başka ürünlerini de kullanıyorum/kullandım. Bunun üstüne tanımıyorum. Yani "tedavi" amaçlı bu, ama daha hafif bişey istiyorum sadece yüzeysel olsun diyorsanız 3lü paket halinde satılan renkliler de oldukça güzel. Ama bu kadar etkili değil... Bunun hakkında niye bu kadar uzun yazdım bilmiyorum ama bu ürünü ÇOK seviyorum!


This product is AMAZING. It is something that I cannot live without. Seriously. It is "medical" instead of "cosmetic" to me. It makes lips perfect without any kind of cracks vs. It has the mint aroma in it that burns a little but in a good way :D Your lips feel refreshed. I use it underneath any kinds of lipstick or lipgloss etc. and it gives the smooth base. For winter and for summer it is just my favourite lip product. If you don't want to use such a thing, and just want a colourless lipbalm with nice scent, go for the Blistex lipbalms which are sold in 3 in 1 packages. They are also good but NOT AS GOOD AS THIS ONE.  I just love it. That's all I can say :D

Share:

0 yorum