OPI Nail Envy

<<< For English, please scroll down >>> 




Bir base coat'tan ne yapması beklenir? Oje için güzel bir baz olsun böylece pürüzsüz bi görünüm sağlasın, tırnağı beslesin ve çabuk uzatsın, ojeyle tırnak arasında bir katman oluştursun ki ojenin bütün kimyasallarını almayalım, özellikle koyu renk ojeler sürülüp çıkarıldığında tırnakta iz/leke bırakmasın... Bunların hepsini yapıyor OPI Nail Envy fakat fiyatının 16 $ olması dolayısıyla bir daha alır mıyım bilmiyorum. Benim base coat'tan beklediğim TEK ŞEY koyu renk ojelerden sonra iz bırakmaması... Çünkü tırnaklarım zaten acayip bir hızda uzuyo ve uzun tırnaktan nefret ediyorum. O yüzden daha uygun fiyata bir base coat arayışındayım. Mavala'nın base coat'unun da çok iyi olduğunu umuyorum ama o da 40-50 lira civarıydı o yüzden... napıcam bilemiyorum. Navil Envy aynı zamanda top coat olarak da kullanılabiliyor ama bu kadar pahalı bişeyi kim top coat olarak kullanıyor bilmiyorum :D





What do you want from a base coat? It is supposed to protect your nails from the dangerous ingredients of your nail polish, to make your nails grow faster, to protect your nails from having dark lines or stains after you remove a dark nailpolish, and it is supposed to provide you a base between your fingernails and nail polish so that you can apply your nail polish more smoothly.. Nail Envy does it all but it is 16$ and all I want from a base coat is to prevent my fingernails from getting stains after dark nail polish. My nails grow REALLY fast so I don't need anything extra for that. Besides, I hate long nails. It can also be used as top coat but I don't know who uses it as a top coat after giving 16 $ :D

Share:

0 yorum