Liz Earle Ürünleri!

<<< For English, please scroll down >>> 

Youtube videolarında yabancı bloglarda vs gördükçe denemek istediğim bir marka LizEarle. Sonunda http://uk.lizearle.com/autumn11nl-essentials-offer bu paketi aldım. Paketim İngiltere'den Amerika'ya tam 13 günde geldi... Çok güzel paketlenmiş ve içine 30ml küçük temizleme jeli ve yeni fondötenlerinin tester ı konmuş <3



Polish Hot Cloth Cleanser: Temizleyicisi şimdiye kadar kullandığım hiçbir temizleyiciye benzemiyor, ve TONLARCA kullandım. Tüpten biraz jel alıp KURU cilde sürmek, sonra da içindeki "muslin cloth" denen bezi ıslatıp hafifçe sıktıktan sonra nazikçe yüzü temizlemek gerekiyor. Bütün makyajı, göz makyajı dahil, ne varsa hiç problemsiz çıkarıyor. Benim cildim akneye oldukça meyilli, bunun kadar güzel temizleyen bir ürünle daha önce karşılaşmadım. İçeriğine siteden ulaşılabilir ama doğal olmasıyla ünlü bir marka...

Polish Hot Cloth Cleanser: This is just different from all the other cleansers I have used so far, and yes I have used MANY of them. you put some of the cleanser on your DRY skin and massage it into your skin, then you rinse off the muslin cloth and gently scrub your face with it. I have an acne prone skin, I have not seen a better cleanser before.

İçinden çıkan muslin cloth başta böyle sunta gibi duruyor, bunu mu sürücem yüzüme bi yanlışlık olmasın dedim ama o benim cehaletimden kaynaklanıyormuş ıslatınca normale döndü :)

Liz Earle Instant Boost Skin Tonic: Toniği MÜKEMMEL kokmasının yanı sıra cilde ışıltı veriyor ve tabiki temizleyiciden arta kalanları temizliyor dicem ama gerçekten tonik pamuğunda hiçbir şey görmedim şimdiye kadar... 



Liz Earle Instant Boost Skin Tonic: This tonic smells wonderful, it clears up what is left from the cleanser but I have never seen anything on the cotton ball after cleaning my skin with liz earle hot cloth cleanser.


Liz Earle Skin Repair Moisturiser (light): Ben yağlı ciltler için olanını aldım fakat kuru ciltler için de var, inanılmaz güzel kokuyor ve cildi pürüzsüzleştirip yumuşatıyor. 


Liz Earle Skin Repair Moisturiser (light): I got the one for oily skin because, yes, my skin is oily. It is just amazing, it moisturizes well and makes your skin softer. I would definitely buy again.




Liz Earle Superskin Concentrate: Bu da ek olarak gönderdikleri super skin concentrate... Ne işe yaradığını bir tek Allah biliyor sanırsam, cildinize sürüp bırakın bırakın o kendi halleder tarzı birşeyler yazıyordu broşürde.. Bunu gece sürdüğümde sabah cildimin EKSTRA yumuşak ve pürüzsüz olduğunu farkettim , kızarıklıklar da hafifliyor, ama 34 $ verir miyim bilmiyorum, hediye olarak geldiği için mutluyum :)




Liz Earle Superskin Concentrate: This is the product that came as a gift with my purchase. Noone knows what it does exactly but from  my experience it soothes the skin and reduces redness, maybe heals acne A LITTLE BIT' but I do not know if i purchase it for 34 $.. Probably not. I am happy that it came as a gift.

Share:

0 yorum