Clinique Cream Shaper For Eyes: Egyptian & MAC GreasePaint Stick: Greengrease

<<< For English, please scroll down >>>
Clinique Cream Shaper For Eyes (Egyptian): Bu benim Clinique'den ilk göz kalemim ve BAYILDIM. 7 saatten fazla gözümde kaldı (bazsız) ve hiç akma bulaşma vs yapmadı. Sürümü de çok kolay. Rengi koyu yeşil ve içinde çok minik altın rengi simler var, kamera bir türlü yakalayamadı onu ama çok kalın sürmedikçe belli olmuyorlar zaten.




MAC GreasePaint Stick (Greengrease): Bu kalemi henüz gözümde denemedim fakat hem eyeliner hem göz farı bazı olarak hem de smokey eye için kullanılabileceğine inanıyorum.. :D Rengi inanılmaz. İkisi arasındaki farkı görebilirsiniz (sağdaki MAC). Clinique ekstra koyu, neredeyse siyaha yakın, mac ise daha açık. Yapı olarak MAC daha yumuşak, boyutları ise tamamen farklı resimlerden de anlaşılabileceği üzere.

)
 


 MAC'i henüz kullanmamış olmama rağmen bulaşma ve akma yapmayacağına gönülden inanıyorum çünkü swatch ı çıkarmak bile çok zor oldu :)

Clinique Cream Shaper For Eyes (Egyptian) is my first Clinique eye pencil, and I LOVE it. It had been on my eye for more than 7 hours and it didn't smudge AT ALL (without base). It is easy to apply, too. It is dark DARK green with little tiny golden shimmer in it, they are not visible at all if you don't apply a thick line.

MAC GreasePaint Stick (Greengrease): I haven't used it yet, but it can be used as eyeshadow base colour (to prevent it from fading and smudging) and eyeliner. It is thicker than the clinique one, and I would say it is softer. The colour is just amazing... (the one on the right side is MAC)

Share:

0 yorum