Bath & Body Works Products / Bath & Body Works Ürünleri

<<< For English, please scroll down >>> 
To read the second article about Bath and Body Works products, click here
Bath and Body Works ürünleriyle ilgili 2. yazıyı okumak için buraya tıklayın



Bu yıl sonunda Türkiyede Victoria's Secret'le birlikte Bath & Body Works de açılacak, ben de önceden ürünlerle ilgili düşüncelerimi yaziyim dedim. Adından da anlaşılacağı üzere ürün yelpazeleri sabun, duş jeli, losyon, vücut kremi, el kremi, ayak kremi, parfüm, body splash vs.'den oluşuyor. Bu resimlerdeki ürünlerin bir kısmı benim bir kısmı oda arkadaşımın, genel olarak şöyle bir çektim hepsini. Resimdeki ürünler: Black Amethyst triple moisture body cream, Midnight Pomegranate shower gel, Irresistible Apple Pomme Triple Moisture body cream, Cherry Body Lotion, Velvet Tuberose Shower Gel, Cherry Body Lotion, Lemon Body Lotion, Black Amethyst Hand Cream, Honeysuckle Shower Gel, Japanese Cherry Blossom Body Splash, Country Chic Shower Gel( aşağıdaki resimlerde) ve Sparkling Berry Bliss Body Splash ve Secret Wonderland Body Splash.








Bunlar Vücut losyonları. Ben Berry olanı kullanıyorum, diğer ikisini arkadaşlarıma hediye edicem. Hepsi çok çok güzel ve yoğun kokuyor, vücut nemlendiricisi kadar nemlendirmese de losyona göre yine oldukça iyi.




Bunlar vücut kremleri, sağdakini kullanıyorum. Biraz ağır kokuyor ama kokusu ÇOK kalıcı. Zamanla o ağırlık gidiyor fakat gerçekten ertesi gün bile kokuyor ben böyle şey görmedim =P. Çok da güzel nemlendiriyor.









 Bunlar duş jelleri. Çok güzel koksalar da kokuları vücut kremi kadar kalıcı değil tabiki ama bir iki saat kalıyor yine... E bu süre de bir duş jeline göre iyi. Kokular inanılmaz..





 Bunlar body splashleri.. Ben bunları eau de cologne gibidir, kokusu yarım saate gidiyordur diye düşünüyordum fakat yanılmışım. Saatlerce kaldı ve çok yoğun kokuyor o yüzden kokulara karşı hassas olanlar için çok da uygun değiller bence.. Gerçi hepsini koklamadım mutlaka hafif olan da vardır içlerinde..
Bunlar da son olarak soldaki: küçük boy duş jeli, ortadaki vücut jelinin aynı kokusunda el kremi, ellerinizle yemek vs yapıyorsanız HİÇ uygun değil, birçok insan elinin bu kadar yoğun kokmasını istemez bence.. , sağdaki de yine body splash japanese cherry blossom ve çok çok güzel kokuyor aynı zamanda kalıcı da. Body Shop'ta da var böyle bir koku ama hiç kullanmadım o yüzden kıyaslayamayacağım.



Bath and Body Works products are AWESOME. They don't exist in Turkey but they're about to open a new branch by the end of this year, so this is basically a review of a bunch of products for Turkish people =) To sum up: all the products smell nice, body moisturizers' smell doesn't go away even after a day, they moisturize nicely, body splashes' smell doesn't fade away easily, either.. Shower gels are also amazing. So, if you use the same collection with its shower gel, body lotion, moisturizer, hand cream and body splash, you're gonna smell like that FOREVER.

Share:

0 yorum